(0) 0,00 zł Zaloguj się Zarejestruj się

Drogi użytkowniku, informujemy Cię, że poniższa strona wykorzystuje pliki cookies, możesz sprawdzić szczegóły w polityce prywatności.

Współprace dietetyczne

Jeżeli jesteś sportowcem, który oprócz dobrego zdrowia chce osiągać najwyższe cele w swojej dyscyplinie, ta współpraca jest właśnie dla Ciebie! Profesjonalny dobór odżywiania i suplementacji dopasowany do Twoich wymagań. Zacznijmy już dziś!

„Sportowiec”

Współpraca dietetyczna

Jedyna taka oferta w Polsce. Uniwersalny system współpracy na linii zawodnik-dietetyk, który został opracowany na bazie wiedzy teoretycznej i praktycznej. Wejdź na wyższy poziom sportowy. Więcej informacji znajdziesz w opisie.

„Żywienie w piłce nożnej”

Współpraca dietetyczna

Plany dietetyczne

Jadłospis bezmięsny w wersji 1600 kcal. Plan dietetyczny stworzony z myślą o osobach, które szukają zbilansowanego sposobu żywienia w bezmięsnym wydaniu.

Jadłospis bezmięsny

Nowość
Promocja
Gotowy jadłospis 1600 kcal dla osób, które nie chcą spędzać zbyt długo czasu w kuchni. Jest to 7 dni żywieniowych (28 posiłków), pojedynczy posiłek przygotowuje się maksymalnie w 15 minut, a przygotowanie całego dnia żywieniowego trwa maksimum 40 minut!

Jadłospis Ekspresowy

Jadłospis IIFYM (If it fits your macros) to innowacyjny sposób żywienia, który nie wyklucza z diety żadnych produktów. Posiłki w jadłospisie są zbilansowane, smaczne i przede wszystkim działają!

Jadłospis IIFYM

Jadłospis 1500 kcal - Dieta tradycyjna

Jadłospis Tradycyjny

Najnowsze artykuły na blogu

Uczucie ciężkości i wzdęcia podczas meczu lub uciążliwe biegunki przed jego rozpoczęciem. Czy da się temu zapobiegać od strony żywieniowej? W jaki sposób trenować nasz układ pokarmowy? Zapraszam do artykułu.

Trening jelit - Jak uniknąć uczucia "ciężkości" podczas meczu?

07.06.2021Żywienie

Terapie zimnem, a więc także kąpiele w lodowatej wodzie to metody, dzięki którym piłkarze nożni mają poprawić swoją regeneracje.  Jak się okazuje, takie rozwiązania mają swoje plusy, ale także sporo minusów.

Kąpiele w lodowatej wodzie - metoda na regenerację czy pogorszenie wyników sportowych?

15.03.2021Żywienie

Artykuł opisuje podstawowe zasady komponowania posiłku przed meczem piłkarskim. Wielu zawodników niestety robi to błędnie! Zapraszam do lektury.

Jak skomponować posiłek przedmeczowy?

15.02.2021Żywienie, Przepisy

Sprawdź też mój profil na instagramie

Czy Twoim zdaniem niejedzenie miesa jest niemeskie? ...Takie wnioski mozna wysnuc na podstawie ankiety przeprowadzonej przez organizacje No Meat May, Wrocmy do tego dnia jeszcze raz! @eelfikiphotography #wedding Z dziennika bezalkoholika ...Tak sie sklada, ze lubie smak piwka, ale niekoniecznie skutki uboczne, jakie za soba niesie  Bedac bardziej precyzyjnym.. Trenerze @paulosousa6official jestesmy naladowani weglowodanami i gotowi do wejscia  #euro2020 #euro2021 #pzpn #laczynaspilka #laczynaspilka ...Dzieku Tylko Ty, Tylko Ja... Zbilansowana dieta, to dokonywanie odpowiednich wyborow. Wiemy, ze kalorie sa najwazniejsze w kwestii kompozycji sylwetki, ale kalorie to nie wszystko Nie zapomnij przegladnac wszystkich 4 slajdow. ...Coraz czesciej mam wrazenie, ze na swoim profilu przez te kilka lat poruszylem juz wszystkie mozliwe