(0) 0,00 zł Zaloguj się Zarejestruj się

Drogi użytkowniku, informujemy Cię, że poniższa strona wykorzystuje pliki cookies, możesz sprawdzić szczegóły w polityce prywatności.

Współprace dietetyczne

Zrealizuj swój cel! Twoim celem może być poprawa stanu zdrowia, sylwetki, samopoczucia – to wszystko i więcej możemy osiągnąć wspólnie przy pomocy prawidłowego odżywiania i aktywności fizycznej! Dołącz do współpracy i wspólnie osiągnijmy wyznaczony cel...

„Zrealizuj swój cel”

Współpraca dietetyczna

Jeżeli jesteś sportowcem, który oprócz dobrego zdrowia chce osiągać najwyższe cele w swojej dyscyplinie, ta współpraca jest właśnie dla Ciebie! Profesjonalny dobór odżywiania i suplementacji dopasowany do Twoich wymagań. Zacznijmy już dziś!

„Sportowiec”

Współpraca dietetyczna

Jedyna taka współpraca w Polsce - więcej informacji w którce...

Współpraca dietetyczna

„Żywienie w piłce nożnej”

Plany dietetyczne

Jadłospis bezmięsny w wersji 1600 kcal. Plan dietetyczny stworzony z myślą o osobach, które szukają zbilansowanego sposobu żywienia w bezmięsnym wydaniu.

Jadłospis bezmięsny

Nowość
Promocja
Gotowy jadłospis 1600 kcal dla osób, które nie chcą spędzać zbyt długo czasu w kuchni. Jest to 7 dni żywieniowych (28 posiłków), pojedynczy posiłek przygotowuje się maksymalnie w 15 minut, a przygotowanie całego dnia żywieniowego trwa maksimum 40 minut!

Jadłospis Ekspresowy

Promocja
Jadłospis IIFYM (If it fits your macros) to innowacyjny sposób żywienia, który nie wyklucza z diety żadnych produktów. Posiłki w jadłospisie są zbilansowane, smaczne i przede wszystkim działają!

Jadłospis IIFYM

Promocja
Jest to starannie przygotowany jadłospis wegetariański w wersji 1500 kcal. Został stworzony z myślą o Twoim zdrowiu, uwzględniając wszystkie potrzeby żywieniowe, które są kluczowe na diecie roślinnej

Jadłospis Wegetariański

Promocja
Jadłospis 1500 kcal - Dieta wegańska

Jadłospis Wegański

Promocja
Jadłospis  tradycyjny - 1200 kilokalorii

Jadłospis Tradycyjny

Promocja

Najnowsze artykuły na blogu

Artykuł opisuje podstawowe zasady komponowania posiłku przed meczem piłkarskim. Wielu zawodników niestety robi to błędnie! Zapraszam do lektury.

Jak skomponować posiłek przedmeczowy?

15.02.2021Żywienie, Przepisy

Naukowcy postanowili przeprowadzić badanie, w którym uczestniczyło 14 zawodników FC Barcelona. Celem jego wykonywania była ocenia start płynów oraz sodu wraz z potem, ilości spożytych podczas treningu piłkarskiego. Zapraszam do artykułu!

Badanie na drużynie BARCELONA FC. Czy Messi i spółka dbają o nawodnienie?

05.02.2021Żywienie

W tym artykule dowiesz się czy suplementacja soku z buraka może polepszyć zdolności wysiłkowe zawodników piłki nożnej, a także tego czym są azotany, jakie są ich źródła, czy ich stosowanie jest bezpieczne i jak je suplementować.

Czy spożywanie soku z buraka może dać przewagę na boisku piłkarskim?

18.08.2020Żywienie, Suplementacja

Sprawdź też mój profil na instagramie

Zostal niecaly tydzien! Juz dzisiaj unikatowe egzemplarze mojej ksiazki dostalo kilkanascie osob. 10 marca ebooka wraz z bonusami dostana wszyscy Ci, Najpierw calusy, a konczy sie jak zwykle  egnamy zime #loveyou #snowfight #wintervibes Spojrz na grafike i powiedz mi, nawadniasz sie odpowiednio? Wczoraj mowilismy o tym co pic, zeby sie dobrze nawodnic. Dzisiaj pokazuje najprostsza z m Zwyklo sie mowic, ze minimalna ilosc wody, ktora powinno sie wypic w ciagu dnia to okolo 8 szklanek. Sa osoby, ktore mysla ze ich niepowodzenia zwiaza W ostatnim czasie znudzilo mnie walkowanie w kolko tych samych tematow i chociaz wiem, ze to potrzebne - staram sie poki co przekierowac moja ciekawos Prawdopodobnie jest mu niewygodnie -atwo zwalic wine na jeden skladnik zywnosci. Czasem w opinii publicznej tuczy tluszcz, czasem weglowodany, innym r A Ty? Dbasz o tradycje, czy kupily Cie zagraniczne koncerny? Zastanow sie nad tym...---#hehe #heheszki #paczki #donuty #memy #dietetyczne #dietetyczni