(0) 0,00 zł Zaloguj się Zarejestruj się

Drogi użytkowniku, informujemy Cię, że poniższa strona wykorzystuje pliki cookies, możesz sprawdzić szczegóły w polityce prywatności.

Współprace dietetyczne

Zrealizuj swój cel! Twoim celem może być poprawa stanu zdrowia, sylwetki, samopoczucia – to wszystko i więcej możemy osiągnąć wspólnie przy pomocy prawidłowego odżywiania i aktywności fizycznej! Dołącz do współpracy i wspólnie osiągnijmy wyznaczony cel...

„Zrealizuj swój cel”

Współpraca dietetyczna

Jeżeli jesteś sportowcem, który oprócz dobrego zdrowia chce osiągać najwyższe cele w swojej dyscyplinie, ta współpraca jest właśnie dla Ciebie! Profesjonalny dobór odżywiania i suplementacji dopasowany do Twoich wymagań. Zacznijmy już dziś!

„Sportowiec”

Współpraca dietetyczna

Jedyna taka współpraca w Polsce - więcej informacji w którce...

Współpraca dietetyczna

„Żywienie w piłce nożnej”

Plany dietetyczne

Jadłospis bezmięsny w wersji 1600 kcal. Plan dietetyczny stworzony z myślą o osobach, które szukają zbilansowanego sposobu żywienia w bezmięsnym wydaniu.

Jadłospis bezmięsny

Gotowy jadłospis 1600 kcal dla osób, które nie chcą spędzać zbyt długo czasu w kuchni. Jest to 7 dni żywieniowych (28 posiłków), pojedynczy posiłek przygotowuje się maksymalnie w 15 minut, a przygotowanie całego dnia żywieniowego trwa maksimum 40 minut!

Jadłospis Ekspresowy

Jadłospis IIFYM (If it fits your macros) to innowacyjny sposób żywienia, który nie wyklucza z diety żadnych produktów. Posiłki w jadłospisie są zbilansowane, smaczne i przede wszystkim działają!

Jadłospis IIFYM

Jest to starannie przygotowany jadłospis wegetariański w wersji 1500 kcal. Został stworzony z myślą o Twoim zdrowiu, uwzględniając wszystkie potrzeby żywieniowe, które są kluczowe na diecie roślinnej

Jadłospis Wegetariański

Dieta wegańska - 1200 kcal

Jadłospis Wegański

Jadłospis  tradycyjny - 1200 kilokalorii

Jadłospis Tradycyjny

Najnowsze artykuły na blogu

W tym artykule dowiesz się czy suplementacja soku z buraka może polepszyć zdolności wysiłkowe zawodników piłki nożnej, a także tego czym są azotany, jakie są ich źródła, czy ich stosowanie jest bezpieczne i jak je suplementować.

Czy spożywanie soku z buraka może dać przewagę na boisku piłkarskim?

18.08.2020Żywienie, Suplementacja

Druga część artykułu dotyczącego żywienia w piłce nożnej kobiet. W tej części omówiona została rola białka, tłuszczu, żalaza, witaminy D i wapnia.

Piłka nożna kobiet - białko, tłuszcze i mikroskładniki (2/2)

03.08.2020Żywienie

Żywienie piłkarek nożnych. Artykuł opisuje zapotrzebowanie energetyczne oraz kwestie węglowodanów w kobiecej piłce nożnej.

Piłka nożna kobiet - energia i węglowodany (1/2)

19.07.2020Żywienie

Wkrótce dostępne

Ebook M. Jackowiak

EBOOK

„Żywienie piłkarzy”

Sprawdź też mój profil na instagramie

Porque ...Pamietaj, ze mozesz jesc smacznie i notowac efekty! W moich dietach zawsze przemycam cos niedozwolonego  Chcesz sie przekonac? Na mojej stro Wyjasnienie dwoch pytan z wczorajszego quizu ...Aktywnosc fizyczna nie przyspiesza usuwania alkoholu z organizmu. Szybkosc tego procesu zalezy od ilos Zapytam wprost...Co jutro pijesz?  Zanim odpiszesz, przesun palcem do konca w lewo, zeby zobaczyc calosc Niezaleznie od tego co wybierzesz, podrzucam Nie mam nic do diety ketogenicznej, kibicuje jezeli ktos czuje sie na takiej diecie lepiej i notuje wyniki! mieszy mnie jedynie fanatyzm niektorych os Pomocna dlon  W 2021 wciaz bede wyciagal ja do kazdego z Was  Poki co mam pytanie, jakie Waszym zdaniem beda trendy fitnesowe/dietetyczne w 2021 roku? Jak co roku  To byl naprawde dziwny rok, duzo zdrowia dla wszystkich  #wesolychswiat #swieta #smieszki #smieszki #smieszne #zyczeniaswiateczne #zyczen To prawda, ze wielu z Nas przytyje w Swieta... Jest to prawdopodobne wtedyc gdy uczte zacznie sie w polowie grudnia, a konczy 10 stycznia. JEDNAK jeze