(0) 0,00 zł Zaloguj się Zarejestruj się

Drogi użytkowniku, informujemy Cię, że poniższa strona wykorzystuje pliki cookies, możesz sprawdzić szczegóły w polityce prywatności.

Współprace dietetyczne

Jeżeli jesteś sportowcem, który oprócz dobrego zdrowia chce osiągać najwyższe cele w swojej dyscyplinie, ta współpraca jest właśnie dla Ciebie! Profesjonalny dobór odżywiania i suplementacji dopasowany do Twoich wymagań. Zacznijmy już dziś!

„Sportowiec”

Współpraca dietetyczna

Jedyna taka oferta w Polsce. Uniwersalny system współpracy na linii zawodnik-dietetyk, który został opracowany na bazie wiedzy teoretycznej i praktycznej. Wejdź na wyższy poziom sportowy. Więcej informacji znajdziesz w opisie.

„Żywienie w piłce nożnej”

Współpraca dietetyczna

Plany dietetyczne

Jadłospis bezmięsny w wersji 1600 kcal. Plan dietetyczny stworzony z myślą o osobach, które szukają zbilansowanego sposobu żywienia w bezmięsnym wydaniu.

Jadłospis bezmięsny

Nowość
Gotowy jadłospis 1600 kcal dla osób, które nie chcą spędzać zbyt długo czasu w kuchni. Jest to 7 dni żywieniowych (28 posiłków), pojedynczy posiłek przygotowuje się maksymalnie w 15 minut, a przygotowanie całego dnia żywieniowego trwa maksimum 40 minut!

Jadłospis Ekspresowy

Jadłospis IIFYM (If it fits your macros) to innowacyjny sposób żywienia, który nie wyklucza z diety żadnych produktów. Posiłki w jadłospisie są zbilansowane, smaczne i przede wszystkim działają!

Jadłospis IIFYM

Jest to starannie przygotowany jadłospis wegetariański w wersji 1500 kcal. Został stworzony z myślą o Twoim zdrowiu, uwzględniając wszystkie potrzeby żywieniowe, które są kluczowe na diecie roślinnej

Jadłospis Wegetariański

Jadłospis 1500 kcal - Dieta wegańska

Jadłospis Wegański

Jadłospis 1500 kcal - Dieta tradycyjna

Jadłospis Tradycyjny

Najnowsze artykuły na blogu

Terapie zimnem, a więc także kąpiele w lodowatej wodzie to metody, dzięki którym piłkarze nożni mają poprawić swoją regeneracje.  Jak się okazuje, takie rozwiązania mają swoje plusy, ale także sporo minusów.

Kąpiele w lodowatej wodzie - metoda na regenerację czy pogorszenie wyników sportowych?

15.03.2021Żywienie

Artykuł opisuje podstawowe zasady komponowania posiłku przed meczem piłkarskim. Wielu zawodników niestety robi to błędnie! Zapraszam do lektury.

Jak skomponować posiłek przedmeczowy?

15.02.2021Żywienie, Przepisy

Naukowcy postanowili przeprowadzić badanie, w którym uczestniczyło 14 zawodników FC Barcelona. Celem jego wykonywania była ocenia start płynów oraz sodu wraz z potem, ilości spożytych podczas treningu piłkarskiego. Zapraszam do artykułu!

Badanie na drużynie BARCELONA FC. Czy Messi i spółka dbają o nawodnienie?

05.02.2021Żywienie

Sprawdź też mój profil na instagramie

Mrozonki niektorym kojarza sie ze slabej jakosci produktem. Ten, kto tak mysli, niezbyt uwaznie sledzi obecny rynek produktow mrozonych, ktory mocno z Nie moglem sie powstrzymac  Ogolnie to chyle czola przed stworzeniem takiej potegi, ale jakbym mial dietetycznie walczyc o jakiegos loda to bylby to r Zaczalem wczoraj na story, pytan i watpliwosci bylo sporo, dlatego pociagne ten temat dalej. Uwazasz, ze platki sniadaniowe sa niezdrowe? Dlaczego? .. Kasia zaczyna diete od poniedzialku, tym razem jej sie uda, przeciez wyeliminuje slodycze do zera i bedzie jadla tylko zdrowe produkty. Juz nigdy nie Rozumiesz Marcin? ...Znam osoby, ktore bardzo chcialyby zmienic swoja sylwetke i z uporem daza do tego celu, ale gdzies popelniaja blad. Sa tez osoby, Zatrzymaj sie na chwile i przeczytaj.  Problemu podjadania nie da sie rozwiazac przy pomocy jednego rozwiazania lub jednej prostej porady....Trzeba zn Ocieplanie wizerunku  #slodycze